A.Ş. GENEL KURUL TOPLANTISI İÇİN BAKANLIK TEMSİLCİSİ TALEBİ BAŞVURU

10 Şubat 2021

        Anonim Şirketlerin genel kurul toplantılarında bulundurulacak bakanlık temsilcisi talebiyle ilgili başvuru işlemleri elektronik imza (e-imza) kullanılarak https://mersis.gtb.gov.tr/# adresinden "Bakanlık Temsilcisi Talebi" alanından yapılacak olup, fiziki olarak evrak teslimi yapılmayacaktır.

İstenilen Belgeler:
 
1- Dilekçe (T.C. Ticaret Bakanlığı Mardin Ticaret İl Müdürlüğüne hitaben)
2- Gündem (İmza - kaşeli)
    Esas sözleşme değişikliği varsa açıkça yazılacak.
    (Sermaye arttırımı, Bölünme, birleşme .. gibi..)
3- Yönetim kurulu kararı (Noter Onaylı Bir Örneği)
4- İmza sirküsü ( Fotokopi olabilir ) (Fiziki teslimlerde)
5- En son yönetim kurulu seçimi yapılan genel kurula ait Ticaret Sicil Gazetesi (Fiziki teslimlerde)
    ( Fotokopi olabilir )
6- Banka dekontu​      

2021 yılı içinde yapılacak olan Genel Kurul toplantıları için geçerli hesap bilgileri aşağıda sunulmuştur.

  
        İban No : TR28 0001 0022 0800 0010 0063
        Hesap Adı :  Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü
        Hafta İçi Ücreti:  Brüt 219,55 TL (1 yıllık ücrettir)
        Hafta Sonu ÜcretiBrüt 292,73 TL (1 yıllık ücrettir)
Başvurular İlgili Yönetmeliğin 35. maddesi gereğince, toplantı tarihinden en az 10 (on) gün önceden yapılmalıdır.

Ayrıntılı Bilgi için: 28.11.2012 / 28481 Sayılı R.G. yayımlanan A.Ş.’lerin Genel Kurul  Topl. Usul ve Es. ile Bu Topl. Bulunacak G.T.B. Temsilcileri Hakkında Yönetmelik )