A.Ş. GENEL KURUL TOPLANTISI İÇİN BAKANLIK TEMSİLCİSİ TALEBİ BAŞVURU
10 Şubat 2021 Anonim Şirketlerin genel kurul toplantılarında bulundurulacak bakanlık temsilcisi talebiyle ilgili başvuru işlemleri elektronik imza (e-imza) kullanılarak https://mersis.gtb.gov.tr/# adresinden "Bakanlık Temsilcisi Talebi" alanından yapılacak olup, fiziki olarak evrak teslimi yapılmayacaktır.
İstenilen Belgeler:
1- Dilekçe (T.C. Ticaret Bakanlığı Mardin Ticaret İl Müdürlüğüne hitaben)
2- Gündem (İmza - kaşeli)
Esas sözleşme değişikliği varsa açıkça yazılacak.
(Sermaye arttırımı, Bölünme, birleşme .. gibi..)
3- Yönetim kurulu kararı (Noter Onaylı Bir Örneği)
4- İmza sirküsü ( Fotokopi olabilir ) (Fiziki teslimlerde)
5- En son yönetim kurulu seçimi yapılan genel kurula ait Ticaret Sicil Gazetesi (Fiziki teslimlerde)
( Fotokopi olabilir )
6- Banka dekontu
2021 yılı içinde yapılacak olan Genel Kurul toplantıları için geçerli hesap bilgileri aşağıda sunulmuştur.
İban No : TR28 0001 0022 0800 0010 0063
Hesap Adı : Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü
Hafta İçi Ücreti: Brüt 219,55 TL (1 yıllık ücrettir)
Hafta Sonu Ücreti: Brüt 292,73 TL (1 yıllık ücrettir)
Başvurular İlgili Yönetmeliğin 35. maddesi gereğince, toplantı tarihinden en az 10 (on) gün önceden yapılmalıdır.
Ayrıntılı Bilgi için: 28.11.2012 / 28481 Sayılı R.G. yayımlanan A.Ş.’lerin Genel Kurul Topl. Usul ve Es. ile Bu Topl. Bulunacak G.T.B. Temsilcileri Hakkında Yönetmelik )